04.07.2011

Shake de banane

Un fruct atât de sănătos cum este banana avand vitaminele:-  potasiu,vitamina A, B, B6,acid folic,vitamina C,calciu, magneziu, fier şi zinc – este chiar potrivit pentru o băutură tip shake la micul dejun.O bautura sanatoasa si un gust delicios!
 Avem nevoie de:
- 2 banane
- 2 nectarine(optional)
-  250 ml lapte
- 100 ml lapte batut
- 1 lingura zahar sau miere
Se curata bananele se taie in feliute si le punem intr-un blender.Eu am adaugat si 2 nectarine,deci le-am spalat,le-am taiat in sferturi si le-am adaugat peste banane.Punem si zaharul/mierea si le amestecam pana se zdrobesc foarte bine fructele.
Adaugam laptele batut si laptele dulce si mai amestecam inca o data.
 Se lasa la rece pentru 30 minute si se serveste imediat.Sau adaugam cateva cuburi de gheata.
Simplu,gustos si sanatos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *