21.05.2012

Cum se realizeaza un tort carte






 
 
Pentru a pregati un tort in forma de carte avem nevoie de un blat dreptunghiular si crema dupa preferinta fiecaruia.La acest tort am folosit crema ganache de ciocolata alba+frisca+esenta migdale si crema de ciocolata amaruie +frisca+ness.
Se taie blatul in patru se umplu cu crema si se apasa usor cu mana marginilie din mijloc pentru a da forma cartii.Apoi se unge un strat subtire de crema sau unt.
 
Tortul se poate imbraca in pasta de lapte praf,pasta de zahar sau cum am facut eu in pasta de marshmallows.Eu ma inteleg foarte bine cu aceasta pasta "marshmallows".Se poate imbraca dintr-o singura bucata sau pe bucati ,cum am facut eu pentru a fi mai usor.
Am intins o fasie de pasta,am masurat inaltimea tortului + 1 cm si am imbracat o jumatate de tort apoi si cealalta jumatate la fel.Deasupra am pus o bucata de pasta subtire pentru a o putea nivela, ca pagina sa fie cat mai dreapta.
Apoi am taiat fasii foarte subtiri pentru a da impresia de mai multe pagini si le-am lipit cu sirop de zahar una langa alta.Pentru a face marginea de coperta, am intins o fasie mai groasa (cu culoare) de 2 cm si am pus-o in jurul tortului.La fel am facut si semnul de carte din aceeasi culoare si l-am pus pe mijloc apoi am pudrat cu cacao pe care am pus-o pe un servetel de bucatarie.
Scrisul este din royal icing iar trandafirii sunt din pasta de lapte praf.





4 comentarii:


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *