12.02.2011

Filete de carne rosie(vita) pane

Imi place mult carnea de vita si e mult mai sanatoasa decat cea de porc, dar are un dezavantaj: se gateste foarte greu si daca nu ai grija si nu o prepari cum trebuie, ajungi sa mananci "o talpa de pantof".Aceasta reteta o am de la sora mea cea draga care este tare departe de mine.Mi-e dor de tine Mony.Si mersi mult pentru reteta,sunt foarte bune filetele.

Avem nevoie de:
- 4-5 filete de carne vita subtiri
- 4 filete de sunca praga
- 1 pachet de branza topita hochland
- pesmet,faina
- 2 oua
- sare,piper
- ulei pentru prajit


Bine de retinut:
Pentru fragezirea carnii trebuie pusa la marinat.O marinata buna trebuie sa contina un ingredient acid cum e otetul, vinul sau zeama de lamaie.Daca feliile de carne sunt deja subtiate si batute cu ciocanul de carne sunt suficiente 2 ore sau chiar mai putin.Intotdeauna puneti carnea la marinat in frigider.Pentru ca in marinata se afla un ingredient acid, evitati vasele de metal.Eu folosesc o punga de plastic pe care o inchid bine la gura.
Carnea marinata se bate cu ciocanul de carne.(cateva filete eu nu le-am batut dar sunt mai bune batute)Se condimenteaza filetele cu sare si piper.Se pune un filete,apoi o felie de branza si pe urma o felie de sunca,iar deasupra din nou un filete de carne.



Se trec prin faina apoi prin ou batut si apoi prin pesmet.(eu insa am uitat sa fac poza la trecerea prin pesmet)Se respecta procedeul exact asa faina+ou+pesmet,altfel aveti sansa sa vi se desfaca  carnea si sa va curga branza topita.

 Se prajesc in ulei,4 minute pe o parte si 4 minute pe cealalta parte.Apoi se scot pe un servet.
Se pot servi cu cartofi prajiti sau piure si salata.

Pofta buna!

Cateva informatii pentru carnea de vita!!!!
Carnea de vita se afla pe locul trei in topul produselor care contin fier dupa cereale si seminte.
Are cea mai mare cantitate de substante nutritive dintre toate alimentele bogate in proteine.
Acestea ajuta organismul sa aiba un sistem muscular puternic si sanatos.
Are un continut ridicat de zinc,element esential unui sistem imunitar puternic.
De asemenea vitamina B12 care se gaseste din abundenta in carnea de vita este cunoscuta ca dusman declarat al cancerului de colon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *