13.07.2011

Inghetata cu fructe de padure

Laura A. a venit pe blogul ei cu o ispita dulce,delicioasa si racoritoare.Si bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu o degust si eu,mai ales ca zilele astea au fost ingrozitor de calde,iar o inghetata ca aceasta te unge pe suflet atat de delicioasa e.Inghetata se face cu  masina de inghetata,insa eu cum nu am masina,am facut-o la blender apoi am pus-o in congelator si a iesit absolut delicioasa.Multumesc Laura pentru reteta.
Avem nevoie de:
- 350 gr fructe de padure proaspete/congelate
- 200 ml frisca lichida
- 50 ml lapte condensat
- 50 ml lapte
100 gr zahar vanilat
Fructele de padure se spala si se pun intr-un blender impreuna cu zaharul vanilat.
Pireul de fructe il amestecam cu frisca lichida,laptele condensat si laptele.
Pentru cei care au masina de inghetata compozitia se lasa la rece 2-3 ore dupa care se adauga in masina de inghetata si se procedeaza conform instructiunilor masinii.Iar pentru cei care nu au masina cum sunt eu,compozitia mixata am pus-o direct la congelator.Amestecam din 20 in 20 minute in primele 2 ore dupa care o lasam in congelator pana ingheata complet.
  Este absolut delicioasa si bineinteles foarte racoroasa!
Pofta buna!!!

2 comentarii:

  1. Si daca nu avem robot?

    RăspundețiȘtergere
  2. Merge si fara robot. Dupa amestecarea ingredientelor se adauga in caserola si se pune in congelator. Succes.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *