14.12.2011

Tort ''BIBLIA''

Lasa-te purtat pe bratul Sau,stai la umbra aripilor Sale si lasa in Mana Sa toate grijile tale pentru ca El e DUMNEZEU care tine socoteala tuturor lucrurilor si care poarta pentru tine doar ganduri de pace si de iubire ... de iubire vesnica!
Blatul este de cacao insiropat cu suc de visine,iar crema este de la prajitura cu visine.
Tortul a fost imbracat in ciocolata amaruie topita si amestecata cu frisca lichida si putin unt.Iar trandafirii si frunzele sunt facuti din pasta de zahar,iar scrisul de pe tort sunt scrise cu creioane pentru decor de la Dr.Oetker.
Absolut delicios!

10 comentarii:

  1. Ce tare imi place biblia ta!!! Credca nici nu as putea sa tai din acest tort prea frumos!!! :)
    Sarbatori minunate draga mea!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer?Nu-mi venea sa tai din el deloc ca a fost tare frumos,dar pe cat de frumos a fost pe atat de gustos a fost!
    Multumesc,asemenea iti doresc si eu ,,Sarbatori fericite alaturi de Domnul Isus si de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi dau seama cit de delicios a fost mmmm...
    Multumesc scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos tortul.Sarbatori fericite va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Nicoleta,asemenea iti doresc si eu tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim23:36

    Camy/ai facut carte cumva ?de mincarurii si prajituri de vinzare imi place ce am turn/God Bless You

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna anonim,nu am ajuns chiar asa de departe incat sa fac o carte,oricum multumesc pentru complimente!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim22:51

      Am scris ceva retete dar mai bine mi-ar place carte,sunt super a tale Ai torturii pentru toate virstele chiar acum vreau sa d fac gogosile,si amspus si la o prietena si vrea si ea sa faca deale cugaura si acu de anu nou vreau galustele cu prune CA deocamdata suntem satui de tort,dar the rog daca faci carte vreau sa o cumpar/daca nu o said fiu eu prima nu e bai dar o vreau si eu Domnul sa te ajute

      Ștergere
  8. Domnul sa iti dea inspiratie si indemanare in continuare!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *