17.05.2011

Cornulete cu gem

Imi plac foarte mult cornuletele cu gem si de multe ori cumparam din comert pana cand am zis ca as putea si eu sa fac aceste cornulete.Deci m-am apucat de treaba iar rezultatul a fost grozav.
Avem nevoie de:
- 250 gr margarina sau (4 linguri untura)
- 460 gr faina
-  1 borcan gem de prune
- 100 gr zahar pudra +zahar vanilat
- 2 pach praf de copt
- 9-10 linguri de apa
- coaja de lamaie+2 linguri de suc lamaie
Punem la robotul de bucatarie margarina (care a fost tinuta la temp camerei)taiata cubulete,faina cernuta,praful de copt stins cu zeama de lamaie,coaja de lamaie si turnam apa(cam 10 linguri)pana devine un aluat nelipicios.
Impartim alautul in 4 parti egale.Intindem pe masa de lucru cu sucitorul un dreptunghi apoi punem cate un rand de gem si invelim cu aluatul pana se acopere tot gemul,dupa care taiem in mai multe bucatele.
Daca vreti puteti sa faceti si forma cornuletului clasic.
Se pun in tava tapetata cu hartie pt copt si se lasa la cuptor pentru 30 minute.Ele nu trebuie sa se rumeneasca.Se scot de la cuptor si asa fierbinti se dau prin zahar pudra.
Sunt delicioase.

2 comentarii:

  1. Am facut azi aceste cornuri,sint foarte bune.Celor mici le-au placut foarte mult.O seara buna va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult Nicoleta ca le-ai incercat si ca v-au placut!Intr-adevar sunt delicioase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *