02.03.2011

Bomboane ''Bounty''

Bomboanele Bounty sunt pe placul tuturor copiilor,dar nu numai copiii le indragesc ci si noi cei mari.M-am gandit sa pregatesc in casa aceste bunatati,pe care de multe ori le cumparam.Sunt foarte usor de preparat.Nu pot sa spun altceva decat ca,au iesit foarte gustoase.Copiii au fost tare incantati de aceste minunatii.
Pentru aceasta reteta ii multumesc Laurei A.
Avem nevoie de:
- 200 ml frisca lichida
- 200 gr nuca de cocos
- 50 gr unt
- 85 gr zahar
- 300 gr ciocolata amaruie sau cu lapte
Se pune la foc mic frisca,untul si zaharul.Se lasa pe foc pana se topeste zaharul amestecand continuu.
Luam de pe foc,adaugam nuca de cocos si amestecam pana devine omogen.
  Astfel obtinuta se asaza intr-o tava de chec,compozitia avand aproximativ 2 cm inaltime.O lasam la rece peste noapte sau daca nu aveti rabdare o puteti pune in congelator pentru 1 ora.
Scoatem de la rece si le taiem in fasii de 2 cm latime si 4 cm lungime sau puteti sa le taiati cum doriti dumneavoastra.
Se topeste ciocolata pe baie de aburi si le scufundam in ciocolata ajutandu-ne cu doua furculite.Le ornam cu nuca de cocos sau cu ciocolata alba.(eu le-am ornat cu bilute de ciocolata,simple si am presarat nuca de cocos deasupra)
Sunt delicioase!

4 comentarii:

  1. Anonim17:58

    Am facut bomboanele Bounty si au iesit f.f.bune. Multumim pt. blog si pt.efortul depus

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur ca v-a iesit bomboanele si ca v-au placut.Si imi face mare placere sa aud ca va place blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat de mult imi plac ...si n-am incercat pana acum sa fac si eu...am notat reteta si cat de curand le incerc ...am asa o poftaaa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. O daaaa sunt absolut delicioase!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *