12.08.2011

Caramida cu pere

Este o prajitura foarte rapida fara bataie de cap,fara zgomot de mixer si bineinteles delicioasa.Este ideala pentru gospodinele incepatoare.Toate ingredientele se ingramadesc intr-o cutie etansa,se scutura si...... gata aluatul!
Avem nevoie de:
- 4 pere sau 1 compot de pere(850 ml)
- 150 gr unt
- 150 gr faina
- 1 lingurita praf de copt
- 60 gr nuci/alune tocate
- 100 gr zahar
- 3 oua
- 2 linguri zahar pudra
 Cuptorul se incinge la 180 C.Daca avem compot de pere lasam sa se scurga conserva de pere.Daca avem pere proaspete le spalam si le taiem felii groase de un deget.
Se topeste untul si se lasa sa se raceasca putin.Intr-o cutie de plastic cu inchidere etansa,(eu nu am avut cutie cu inchidere etansa si le-am pus la blender)se amesteca faina,praful de copt,nucile/alunele tocate si zaharul.(pe care eu l-am pudrat)
Ouale le batem separat cu o furculita apoi le introducem in compozitia cu faina si untul care a fost pus la racit.Se aseaza capacul cutiei si se scutura cutia energic de mai multe ori,pana ce se amesteca bine ingredientele.Cam asa trebuie sa arate aluatul.

Aluatul se aseaza intr-o forma de tort (24 cm) tapetata cu hartie de copt si se repartizeaza deasupra perele taiate felii.
Se coace prajitura cca 45 minute.Se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca complet.Se pudreaza apoi cu zahar. 
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *