12.02.2011

Supa de galuste

Aceasta supa de pui cu galuste este foarte usor de preparat,foarte rapida,este hranitoare si foarte gustoasa mai ales daca este preparata pe un pui de casa.Asadar eu am facut-o cu pui de casa si a fost foarte gustoasa.



 Avem nevoie de:
- 1 pui (eu am pus cosul,spatele si ghearele de la un pui de casa)
- 4-5 morcovi
- 1 pastarnac
- 1 rad de patrunjel
- 1 telina mica
- 1 ceapa mica
- frunze de patrunjel
- vegeta,sare dupa gust


Se spala carnea, apoi se pune la fiert in apa cu sare.Se spumeaza bine, dupa care punem zarzavaturile intregi sau taiate.O lasam la foc pana cand carnea este fiarta.(eu am fiert-o in oala supresiune asa ca nu a fost nevoie sa o las prea mult 25-30 min)Se scot zarzavaturile si carnea iar supa se pune din nou la fiert.(daca doriti zarzavatul se poate taia marunt si se pot adauga in supa,iar carnea se curata de oase si se poate servi cu supa sau se foloseste la o salata de boef)
Cum preparam galustele: 
- 2 oua,sare
- gris cat cuprinde compozitia
Separam albusurile de galbenusuri si le batem separat cu un varf de cutit de sare.Apoi adaugam in ploaie grisul.

Galbenusurile le amestecam putin dupa care le adaugam in compozitia de albusuri. Compozitia nu trebuie sa fie nici prea moale nici prea tare.

Din compozitia obtinuta se ia cu o lingurita si se adauga in supa care fierbe foarte usor. 
Se lasa sa fiarba la foc incet cu capac aproximativ 5-10 minute.

Galustele trebuie sa fie pufoase.Se adauga in supa si frunze de patrunjel tocat sau o legatura intreaga.(piticilor mei nu le place patrunjelul verde in supa si atunci eu il pun sa fiarba impreuna cu carnea)

Se poate servi alaturi de paine prajita si ardei iuti murati.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *