17.02.2011

Fasole batuta cu piept de pui si carnaciori

Gustoasa si usor de preparat fasolea batuta poate fi consumata simpla cu ceapa prajita deasupra,carnaciori sau piept de pui prajit.La noi in ardeal se spune fasole frecata,este o mancare de baza si pe deasupra mai e si ieftina si foarte gustoasa.



Avem nevoie de:
-  500 gr fasole pestrita
- 3 cepe 
- 1 morcov
- 1 pastarnac mai mic
- boia dulce,sare
- carnaciori,piept de pui(optional)


Mod de preparare:
Fasolea uscata puneti-o la inmuiat de seara pana a doua zi, in apa rece. 
 A doua zi o fierbeti 5 minute, dupa care schimbati apa si repetati operatia de 3 ori.La ultima apa se adauga sare,morcovul,pastarnacul si o ceapa intreaga.
Cand este fiarta fasolea, scurgeti apa si scoateti legumele,apoi puteti incepe prepararea.

Se taie cele doua cepe marunt si se calesc in 3 linguri de ulei si putina apa pt a nu se arde.Se lasa pana devinde sticloasa si apoi adaugam 2 lingurite de boia dulce si putina sare.


Fasolea fiarta se pune intr-un robot sau blender si se paseaza impreuna cu ceapa calita.(eu am adaugat ceapa calita in fasole,fiindca piticilor mei nu le place)
Adaugati cate putin din apa care a fiert fasolea si mai mixati in continuare pana obtineti consistenta dorita (eu am adaugat cam jumatate de cana din apa).

Cam asa arata fasolica pasata.

Separat  prajim carnaciorii in putin ulei incins si se servesc alaturi de fasole.

Eu am mai facut alaturi de carnaciori si piept de pui prajit,din care am taiat cuburi carnita am condimentat-o cu vegeta si am pus-o la prajit intr-o tigaie cu o lingura de unt.




I-am servit alaturi de fasole si carnaciori si bineinteles cu muraturi.
A fost delicioasa.



 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *