12.08.2011

Prajitura cu urda si bezea


Avem nevoie de: 
- 1 ou
- 20 linguri lapte
 - 20 linguri ulei
 - 150 gr zahar
- 1 lingurita praf de copt
- 15 linguri faina
 - 1 lingura cacao
- 500 gr urda
- 4 oua
- 3-4 linguri gris
- 150 gr zahar tos(apoi pudrat)
- 1 fiola esenta vanilie
- 5 linguri zahar (spuma)
Pentru inceput amestecam urda cu galbenusurile,esenta de vanilie si zaharul tos pe care il pudram.
Daca compozitia este prea moale se adauga mai mult de 3 linguri de gris.
Se amesteca intr-un bol sau la robotul de bucatarie ingredientele uscate,adica faina,zaharul,praful de copt si cacao.Apoi adaugam laptele,uleiul si oul amestecand pana la omogenizare.Daca compozitia este prea groasa mai adaugam putin lapte.
Trebuie sa obtinem o compozitie putin mai groasa decat blatul de tort.
Turnam compozitia intr-o tava (25/25 cm)tapetata cu hartie de copt iar peste aluatul maro se pun cu lingura buchetele din aluatul alb de urda la o mica distanta de ele.
Se pune la cuptor la foc mediu pentru 30-40 minute sau pana este coapta.
Albusul il batem spuma cu cele 5 linguri de zahar.Scoatem prajitura din cuptor cand este facuta si se aseaza albusul batut in forma de valuri.
Se mai lasa la cuptor pentru inca 10-15 minute la foc mic.
 Se lasa la racit apoi cu cutitul umed taiem prajitura si o servim.
Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Ce bine arata, imi place mult urda, iar combinatia cred ca e fff buna! Felicitari pentru blogul frumos si retetele minunate!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa este foarte delicioasa!Ma bucur ca iti place blogul meu si retetele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anna Maria20:02

    Este absolut delicioasă!!! Am încercat-o şi sunt foarte încântată de rezultat:-)) sunt incepatoare dar a ieşit exact că şi în poze. Mulţumesc Camy :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere draga mea!Ma bucur ca ti-a iesit si ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim19:59

    Minunată rețeta! Mi-a ieșit! Mulțumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc si ma bucur ca ti-a iesit si ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de mare trebuie să fie tava la compoziția aceasta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am făcut si eu prăjitură si nu o data,de mai multe ori pt ca ne place si este o delicioasă (Eu mai adaug câteodată si caise sau vișine peste urda)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim20:05

    Am facut si eu si e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *