06.02.2011

Prajitura cu cocos,ciocolata si crema

O prajitura delicioasa, pe care o pot prepara cu succes chiar si gospodinele incepatoare.
Pentru blat avem nevoie de:
- 5 oua
- 200 gr zahar
- 200 gr nuca de cocos

Batem albusurile spuma impreuna cu zaharul pana rezulta o spuma tare si lucioasa.
Se pune nuca de cocos si se amesteca cu o paleta.

Punem compozitia la copt,la 160 grade, pana se aureste deasupra, nu mai mult!
Lasam la racit, fara sa scoatem hartia de copt, fiindca blatul e foarte casant! 
  Pentru stratul de ciocolata avem nevoie de:
- 1 ciocolata amaruie
- 1-2 lingurite de ness
 - 5 linguri de frisca lichida
- 25 gr unt

 Punem la foc mic cele 5 linguri de frisca lichida si adaugam ciocolata taiata bucati.Cand incepe sa se topeasca ciocolata adaugam untul si nessul.Punem imediat peste blatul racit.
Pentru crema avem nevoie de:
- o cutie de praf crema pentru cremes sau tarta
- 200 ml frisca lichida
- lapte

Crema pentru cremes sau tarte se prepara conform instructiunilor de pe pachet (eu am folosit doar jumatate din praful de crema pt cremes,si puteti folosi orice alta crema doriti doar sa fie de vanilie)Eu am amestecat-o cu 200 ml frisca batuta (asta pt ca era prea tare crema de vanilie si mai ales ca ii da un gust extraordinar crema+frisca)
Crema rezultata se pune peste stratul de ciocolata.
Se rade deasupra ciocolata si este gata!!!
Se pune la frigider cateva ore si apoi se poate servi.
La noi nu a rezistat asa ca am taiat-o imediat ce am terminat de ras ciocolata.
Este absolut delicioasa!

3 comentarii:

  1. Anonim11:21

    Dar galbenusurilenu le folosim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim12:23

      se pot folosi galbenusurile pt a prepara crema de vanilie.

      Ștergere
  2. Daca preferi sa prepari tu crema de vanilie,atunci cu siguranta se pot folosi galbenusurile.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *