14.04.2011

Trandafiri din marshmallows

Dupa cum v-am spus din pasta care am facut fundita am modelat si cativa trandafiri.Imi face mare placere sa ma joc cu pasta din marshmallows este ca si o plastelina.La acesti minunati trandafiri ma ajutat si fiica mea care dupa cum am observat eu a modelat mai frumos ca mine. :D Incercati si voi e distractiv.
Pentru a modela un trandafir incepem cu un con mai mic sau mai mare(depinde cat de mare vreti sa fie trandafirul) apoi il punem intr-o scobitoare.
Pentru petale formam cate o biluta apoi o intindem cu ajutorul unei linguri sau a unui sucitor.Primele doua vor fi mai mici iar celelalte putin mai mari.
Asezam o petala in jurul conului.
A doua petala cu un capat peste si cu un capat sub prima petala.
Pentru randul doi la fel asezam petalele.Iar daca vrem un boboc indoim putin petalele spre exterior.
Iar daca vrem un trandafir mai mare continuam cu urmatorul rand.
Se pot pune cate petale vrem ca sa fie un trandafir cat mai bogat apoi il lasam la uscat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *