30.09.2011

Spirale cu pesmet si scortisoara

Este un desert rapid,ieftin si delicios!Tin minte cand ne pregatea ''mamy meu'' acest desert gustos,insa de-atunci sunt ceva ani de cand nu am mai mancat deloc si mi s-a facut o asa pofta incat a trebuit sa fac.
Avem nevoie de:
- 200 gr spirale (fusilli)
- 100 gr zahar 
- 100 gr unt
- scortisoara
- nuca macinata (optional)
Punem pe foc o oala cu apa,iar cand incepe sa fiarba adaugam pastele spirale si lasam conform instructiunilor de pe pachet.Se scurg de apa dupa care le introducem sub un jet de apa rece.Le lasam deoparte.
Intre timp pregatim pesmetul.Topim untul intr-o tigaie apoi adaugam pesmetul,zaharul si scortisoara.Le lasam la foc mic (amestecand continuu)pana se rumenesc frumos.Eu le-am lasat putin mai mult pana s-a prajit bine pesmetul si a capatat o culoare maronie.(lasandu-le mai mult este mai gustos iar zaharul devine si el putin caramelizat)
Dupa preferinta se poate adauga nuca macinata.Eu nu am avut in casa nuca,dar va asigur ca sunt muuult mai gustoase si cu putina nuca macinata.Se introduc spiralele in acest pesmet si se amesteca usor pentru a se patrunde tot pesmetul.
 Se servesc imediat.Sunt bune si calde dar si reci.
Delicioaaaseeee!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *