24.04.2012

Cum am facut capacul cutiutei inimioara






Dupa cum v-am promis, revin (dupa o mini vacanta) cu detalii pentru capacul cutiutei in forma de inimioara.
Prima data trebuie facut capacul cutiei cu 2-3 zile inainte de tort pentru a se usca foarte bine.Din pasta de lapte praf am decupat o forma de inimioara,de aprox 3 mm grosime,deasupra am imprimat floricele sau se poate lasa si asa simpla.Am acoperit-o cu folie de naylon si am lasat-o la uscat pana sa intarit putin.
Se intoarce cu fata in jos,se face un snur de 1/2 cm din pasta care trebuie lipit deasupra si chiar pe marginea inimioarei, cu putin sirop de zahar.
 Apoi intindem tot din pasta de lapte praf,o alta fasie lata de 2 cm si o lipim in jurul inimioarei.Snurul il ajuta ca sa aiba tinuta capacul.
Se preseaza usor cu mana sau cu o lingurita pentru a se lipi bine apoi ramane asa pentru uscare 1-2 zile de preferat.Dupa ce s-a intarit se intoarce capacul si unde se vede imbinarea intre capac si margine, se pune o banda subtire ca sa-l acopere.
Apoi am lipit cateva margelute si l-am pudrat cu sclipici pentru stralucire.
 Pe margine si deasupra i-am mai lipit o banda subtire portocalie,in mijloc i-am pus doi trandafiri si l-am brodat cu icing royal (albus de ou batut spuma cu zahar si zeama de lamaie) pentru a se asorta cu cutia in forma de inima.Cutiuta este un tort in forma de inima de aceeasi marime cu capacul cutiei,imbracat in pasta de marshmallows si brodat cu icing royal.Iar in mijlocul cutiutei cativa  trandafiri albi si portocalii.

5 comentarii:

  1. Foarte frumos Camy,multumesc pentru ca ai impartasit cu noi ce ai facut,eu mai am asa multe de invatat.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere draga mea Maria!Sincer, si eu am inca foarte multe de invatat!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti foarte talentata si ai multa rabdare! Eu abia reusesc sa pun niste frisca pe torturi, la decorat sunt anti-talent:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *