27.06.2011

Dulceata de cirese amare

Dulceata de cirese amare este una din preferatele mele.Pe langa culoarea frumoasa pe care o are,este si parfumata,iar aroma nu pot sa zic decat ca e....deosebita!Delicioasa!Intr-adevar iti ia ceva timp pana le cureti,dar merita efortul depus.
Avem nevoie de:
- 1 kg de cirese amare
- 1.5 kg zahar
- sucul de la o lamaie
 Curatam ciresele de samburi apoi adaugam zaharul peste fructe si scuturam cratita nu amestecam cu lingura pentru a nu se strivi ciresele.
 Eu le-am curatat seara asa ca le-am lasat la rece pana a doua zi apoi le-am pus la foc linistit timp de 1 ora si jumatate.Luam spuma care se formeaza deasupra.
Din cand in cand mai amestecam in cratita.Spre sfarsit adaugam zeama de la o lamaie si lasam la foc mai iute pentru a se ingrosa.Aveti grija sa nu o ingrosati ca marmelada,tinand cont ca dupa racire dulceata devine putin mai groasa.(in total timpul de fierbere au fost de 2 ore)Dulceata fierbinte se pun in borcane sterilizate si se depoziteaza in camara.
Iar cu ocazia asta am pregatit cateva clatite pufoase care merge fooaaarte bine cu aceasta dulceata delicioasa.
Un deliciu.....myyyammmyyyy ce bune sunt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *