27.07.2011

Semifreddo de cafea

Zilele trecute pe cand inca soarele era tot mai fierbinte ne-am racorit cu un delicios semifreddo de cafea.Asa ca dragii mei daca si la voi inca este foarte cald va invit sa degustati aceasta delicioasa inghetata cu un gust intens de cafea.(asta pentru cine iubeste cafeaua)
Sursa:Laura A.(multumesc Laura)
 Avem nevoie de:
- 180 ml lapte condensat
- 50 ml cafea 
- 250 ml frisca lichida
Ingredientele din reteta eu le-am injumatatit.(pentru ca nu avusesem decat 6 forme de silicon)Asadar am preparat intai cafeaua pe care am lasat-o la racit.(se poate folosi si cafea solubila)Intre timp am batut frisca bat dupa care cafeaua am amestecat-o cu laptele condensat si apoi am introdus-o in frisca batuta.Mixam la viteza mica semifreddo-ul pana capata o consistenta dupa care ne oprim din mixat.
Cam asa trebuie sa arate compozitia noastra.
  Umplem complet formele de silicon sau aluminiu.
Le bagam la congelator pentru 3-4 ore dupa care le scoatem cu grija din forma si le pudram cu cacao sau nescuik.Eu le-am pudrat cu nescuik si am presarat furnicute de ciocolata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *