19.02.2011

PIZZA CU DE TOATE

Pizza de casa este unul dintre cele mai raspandite si indragite feluri de mancare.I-am intrebat pe copii:vreti sa va pregatesc pizza?Si bineinteles ca toti au strigat in cor ....daaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Toata familia adora pizza asa ca m-am gandit sa prepar astazi o pizza delicioasa si sa le indeplinesc dorintele copiilor si a sotului.

Avem nevoie de: 
 - 1 kg de faina alba
- 1 cub de drojdie proaspata(42 gr)
- 1 lingurita rasa de zahar
- 10 linguri de ulei de masline
- 1 lingurita sare
- 500 ml apa calduta+extra daca e nevoie

Se amesteca drojdia cu 1 lingurita de zahar si 25 ml apa calduta si se lasa sa creasca putin.Punem faina in vasul de la robot adaugam compozitia de drojdie,uleiul iar treptat din apa calduta.Se obtine un aluat moale si nelipicios.


Se lasa la dospit pana devine aluatul dublu.
Dupa ce a crescut vom intinde putin aluat cu mana pana obtinem forma dorita, dupa care o vom decora cu ceea ce ne place.
Pentru o pizza rotunda cum sunt formele de pizza clasice, am pus 300 gr de aluat.
Eu am pus urmatoarele ingrediente:

Inainte de a pune toate ingredientele am intins cu lingura un strat subtire de kecyap amestecat cu putin busuioc,oregano,sare si un praf zahar.Apoi am pus celelalte ingrediente.Puteti sa puneti ce doriti dumneavoastra.


Se lasa la cuptorul incins la foc mare pentru 10-15 minute.


Se serveste calda cu  ketchup.Este delicioasa.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *