08.08.2011

Sufleu de praz cu ananas si crutoane

O reteta rafinata cu un gust delicios si aspect apetisant.
Avem nevoie de: 
- 3-4 fire praz
- 3 linguri ulei de masline
- 4 oua
- sare,piper,nucsoara
- 400 gr smantana
- 1 conserva ananas
- 8 felii sunca de Praga
- 8 felii cascaval
- 6 felii paine alba
Aceasta este reteta cu ingrediente pentru o tava mare ,eu insa am facut-o intr-o tava mica (20/30)deci am injumatatit ingredientele.Se incinge cuptorul la 200 C.Se curata prazul si se taie bucati de cca 1/2 cm.Se incinge uleiul si se caleste prazul cca 3 minute.Se condimenteaza cu sare,piper si nucsoara.
Se unge o tava cu unt si se repartizeaza inauntru prazul.
Se bat ouale cu smantana si se toarna peste praz.
Se da tava la cuptor si se lasa sa se intareasca  compozitia de oua timp de cca 10 minute.Se taie bucati ananasul care a fost scurs in prealabil,sunca(eu am pus sunca de pui) si cascavalul.Se prajeste feliile de paine si se taie cuburi.
Se scoate tava cu praz+oua din cuptor si se repartizeaza deasupra sunca,ananas,cascaval si cuburi de paine prajita.
Se acopera deasupra cu cascaval ras.
Se lasa sa se rumeneasca la cuptor inca 20-30 minute.
Este o bunatate de mancarica.Merita incercata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *