31.08.2011

Pasta din jeleu

Pentru imbracarea tortului sau pentru diferite ornamente am incercat si aceasta pasta din jeleu de care pot sa va spun ca,se lucreaza foarte bine.
Avem nevoie de:
- jeleu de fructe
- zahar pudra
- colorant alimentar
Pentru inceput topim jeleul la foc mic cu 1 lingura de apa amestecand continuu.
Pentru o culoare mai insistenta adaugam colorant alimentar amestecand bine compozitia.
Adaugam cate putin din zaharul pudra.Eu am folosit de aceasta data zahar pudra margaritar,dar se pare ca nu a fost atat de bun fata de cel de la CORONITA.Cel mai bun zahar pudra este CORONITA.
Amestecam cu lingura pana se poate,dupa aceea o framantam cu mana pana obtinem o pasta cu care sa putem lucra.
 Cu aceasta pasta imbracam tortul si modelam diferite modele,floricele,trandafiri,frunze....etc.Eu am facut cativa trandafiri,floricele dupa aceasta forma pe care o puteti gasi aici la lumea basmelor si multe alte forme frumoase.

7 comentarii:

  1. Interesanta reteta, n-am incercat-o niciodata, cum se lucreaza cu aseasta pasta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa a fost si pentru mine prima data ,,interesanta,, dar sa sti ca eu lucrez foarte bine cu ea.Iar daca se intampla sa se intareasca pasta,se pune intr-o punga de plastic si se cufunda intr-o oala cu apa fierbinte pentru 2-3 minute,si isi revine la normal ca sa poti lucra cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi trandafirii, dupa cum se vede e super pasta de jeleu, chiar imi place! Multumesc pentru reteta, am salvat-o! Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. cristina00:13

    Dar proportiile?cit jeleu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am măsurat cat jeleu am pus.Iar zahar intra cat cuprinde compozitia de jeleu topit.

      Ștergere
  5. Anonim18:40

    Pot folosi jeleul si ca o glazura ? Fara sa pun zahar pudra ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact ce sa spun.Eu am folosit doar pt modelaj nu si pt glazura.Daca vrei sa faci glazura din jeleu cred ca va fi greu la tăiere.Pt ca jeleul se întărește.

      Ștergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *