20.01.2012

Salata de fructe

Atunci cand ti-e pofta de ceva dulce,sanatos si foarte delicios asa cum mi sa intamplat mie si copiilor,apeleaza la o salata de fructe.Nu cred ca exista un desert mai usor, mai rapid ca salata de fructe.Este binevenita oricand si nu exista limita la fructe.Cred ca toata lumea stie cum se pregateste salata de fructe,insa va prezint si varianta mea.Se poate prepara din orice fruct care il aveti in casa,iar daca ii mai adaugi si un sprit de frisca si stropit cu un toping de ciocolata,caramel,zmeura etc .....  va asigur ca va veti linge pe botic .... la cat de gustoasa e. :D
Eu am combinat-o cu:
- 2 banane
- 2 mere verzi si/sau rosii
- 2-3 portocale
- 3 kiwi
- o cutie de ananas cuburi
- zmeura (eu am pus congelata)
- frisca (optional)
- toping de ciocolata,caramel ...etc(optional)
Spalam bine fructele apoi le taiem cuburi mari,mici dupa placul fiecaruia.Amestecam toate fructele intr-un castron mai mare.
 Le servim in cupe de inghetata ornate cu frisca si toping de ciocolata,caramel etc.... Se pot servi si in jumatati de  portocale.
Absolut delicioasa,sa tot mananci o asa bunatate!!!!!!

5 comentarii:

  1. O cupa si pentru mine...ca tare pofta mi-ai facut!!! Super prezentarea, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te servesc cu placere,draga mea!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmmm ce gustos arata! Vreau ceva light acum sa pap, salatzika aceasta ar merge :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe tine Liuba,te servesc cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. oooo multumesc! Oare cind va veni ziua cea mare? :)))

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *