03.02.2012

Cea mai rapida prajitura





Este cea mai rapida,simpla,aspectoasa foarte buna pentru impresionat musafirii si pe deasupra si foarte delicioasa prajitura.Atunci cand esti in criza de timp si ai pofta de ceva dulce,acest desert este ideal,intr-o jumatate de ora este gata.
Avem nevoie de:
- 800 gr aluat foietaj
- 1 banana
- 10 nuci maruntite
- gem de nectarine,piersici,gutui etc....
- 1 galbenus ou (optional)
Dezghetam aluatul foietaj il intindem pe masa de lucru si il taiem in mai multe patratele.
Pe fiecare patratel se pune cate o lingurita de dulceata/gem de care doriti(eu am pus de nectarine,foarte foarte bun) cateva bucatele de nuca maruntita si o feliuta de babana.
Apoi luam din fiecare colt si il ducem spre centru infigand la mijloc cate o scobitoare.
Aici am mai facut si doua fasii de foietaj cu visine (de la congelator) presarat cu zahar pudra si putin gris pentru a absoarbe sucul care il lasa visinele.
Se pun in tava tapetata cu hartie de copt,se ung cu galbenus de ou amestecat cu putin zahar pudra si 2 linguri de lapte sau se pot lasa si asa ....
.... si se dau la cuptorul incins la foc mare pana se rumenesc frumos.
Delicioaaaaase!

4 comentarii:

  1. Grozave prajiturelele tale!
    Premii frumoase te asteapta pe blogul meu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. mony15:57

    super bine arata si cred ca sunt si ff gustoase si bune Camy. o sa cumpar si eu de aici aluat de foietaj si o sa incerc sa fac si eu. te pup dulce. apropo de hamburghesa, sa sti ca am facut si eu Camy si asa de bunnaaaaaaa a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa foarte bune sunt si foarte rapide.Ma bucur ca v-au placut hamburgherii.Pupici dulci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare mult Nely pentru premiu!Pupici!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *