19.04.2011

Tort pentru mamy


Avem nevoie de:
- 7 oua
- 7 linguri zahar
- 7 linguri faina
- 1 fiola esenta rom
- 3 linguri cacao
- 1 lingurita praf de copt
Separam albusurile de galbenusuri.Albusurile le batem spuma cu cele 7 linguri de zahar.Galbenusurile se amesteca cu esenta de rom dupa care le adaugam in albusuri.
Amestecam bine pana se incorporeaza tot galbenusul.Separat amestecam faina,cacaua si praful de copt dupa care adaugam in compozitia de albusuri.
Compozitia astfel obtinuta se pune intr-o forma de tort(aici depinde de fiecare cum vrea sa fie forma,poate sa fie forma rotunda sau forma patrata)tapetata cu hartie.
Se coace la foc potrivit aproximativ 45 minute.Se raceste.
Blatul racit se insiropeaza cu sucul de la visine.
Pentru crema avem nevoie de:
- 500 ml frisca lichida
- visine
- 6 iaurturi cremosso de visine
- 2 foi gelatina
- 1 ciocolata amaruie
Se bate frisca lichida apoi se amesteca cu cele 6 iaurturi de visine si visinele congelate sau proaspete.Daca crema nu este tare adaugati si gelatina.(la mine nu a mai fost nevoie de gelatina pentru ca a iesit super tare crema)
Insiropam blatul apoi punem un strat de ciocolata pe care o topim cu putina frisca lichida dupa care punem crema de visine.
Acoperim cu blatul celalalt si mai intindem un strat subtire de crema.
 Pentru imbracarea tortului am folosit pasta din marshmallows.Intindem pasta pe masa cu sucitorul,iar daca aveti forme se poate folosi,dupa care aceasta pasta o luam cu grija si o punem pe tort.Taiem marginile care au ramas mai mari.
Ornam tortul dupa cum ne place.Eu am ornat cu Trandafiri din marshmallows pe care i-am facut cu cateva zile mai repede pentru a se usca.Iata cum a iesit tortul.
O felie pentru voi dragii mei
A fost delicios!

6 comentarii:

  1. mony13:22

    e super super fain tortul camy esti o experta. imi place ffff mult. felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Elida,si eu am fost multumita de cum a iesit.A fost pentru prima data cand am facut tort imbracat in pasta de marhmallows.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim16:35

    SUPERB ARATA FELICITARI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superrrb.,...!..fffff frumos si fff desteapta e surioara mea.,..¡.. bafta si succes

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată foarte bine,cred că e si foarte bun,vreau să îl fac şi eu.

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *