16.02.2012

Cartofi la cuptor






Si pentru ca  zilele trecute am facut pulpe de pui cu smantana la cuptor, bineinteles ca i-am servit alaturi de cartofi la cuptor.Asadar mi-a ramas sa va prezint si cum am pregatit acesti cartofi super gustosi.Simpli si deliciosi!
Avem nevoie de: 
- cartofi 
- oregano
- rozmarin
- usturoi granulat sau proaspat
- sare,piper
- ulei de masline
Nu am dat gramele pentru cartofi fiindca fiecare poate sa faca din cat doreste ,cat este nevoie.Curatam cartofii de coaja ii taiem putin mai grosi,ii punem intr-o oala cu apa si ii lasam  la fiert pentru 5 minute.Scurgem de apa si ii asezam intr-o tava unsa cu putin unt.Presaram peste cartofi oregano,rozmarin,sare,putin piper,usturoi granulat sau proaspat si  amestecam cu furculita printre ei.Picuram si ulei de masline si ii dam la cuptor pana se rumenesc frumos.Din cand in cand mai amestecam cu o furculita pentru a-i intoarce.
Se pot servi atat simpli cat si cu friptura sau orice altceva doriti. 
Deliciosi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *