26.01.2012

Foietaj cu diferite umpluturi






Si fiindca mi-a ramas aluat foietaj de la tarta cu ciuperci am zis sa fac si ceva dulce.Acest foietaj cu diferite umpluturi este foarte simplu si rapid de facut si va asigur ca este si foarte delicios.Este ideal pentru cei care sunt in criza de timp.

Avem nevoie de:
- 1 pachet aluat foietaj (800 gr,mie mi-a ramas doar 400gr)
- 1 ou
- 1/2 lingurita zahar
Umplutura de gem:
- gem de capsuni,gutui,visine,caise 
- 2 lg pesmet doar daca gemul este subtire
- se mai poate folosi umplutura orice altceva doriti
Se decongeleaza aluatul se intinde pe masa de lucru si se taie cu un cutit bine ascutit in 4 fasii egale.
Pe una am pus gem de capsuni si pe cealalta gem de gutui.Celelalte doua fasii se vor cresta din loc in loc.
Fasia crestata se pune peste cea de gem,se ung marginile cu putin albus de ou apoi se preseaza bine cu o furculita.
La fel am procedat si cu cea de a doua.
Le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le ungem cu galbenus de ou amestecat cu o lingurita de zahar.
Dam tava la cuptorul incins,la foc mare si le lasam pana se rumenesc frumos.Pentru a ramane umflate pateurile,tava se lasa in cuptor cu focul stins si cu usa cuptorului intre deschis.
Se pot umple cu ce doriti d-voastra:branza dulce,branza sarata,cascaval,ciuperci,carne, .... etc.
Orice fel de umplutura au, ......... toate sunt foarte bune!

Un comentariu:


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *