14.04.2011

Fundita din Marshmallows

Demult vroiam sa incerc pasta de marshmallows.Am de preparat un tort mai special pentru mama mea si m-am gandit sa-l imbrac in pasta de marshmallow si sa modelez trandafiri si altele(iar trandafirii i-am facut cu cateva zile mai repede pentru ai lasa sa se usuce),iar cu ocazia asta am hotarat sa-l incerc.Nu sunt inca o experta dar ca de inceput sunt multumita de cum au iesit.Se lucreaza foarte bine cu pasta din marshmallows ba chiar este o distractie.De data asta o sa postez doar fundita.
Avem nevoie de:
- marshmallows
- zahar pudra
- apa
- colorant alimentar
Se pun bucatelele de marshmallows intr-un castron (acum depinde cata compozitie vreti sa faceti,de exemplu pt 150 gr de marshmallows se pune 3 linguri de apa)si se pune pe foc mic amestecand continuu pana se topeste si se transforma intr-o pasta.Apoi se ia de pe foc si se adauga culoare sau se lasa asa cum e.
 Punem o parte din zaharul pudra dupa care il rasturnam pe masa de lucru si continuam cu zaharul pana devine un aluat nelipicios.
Daca vreti sa-l folositi imediat se poate fara nici o problema iar daca vreti sa-l folositi a doua zi se pune  intr-o folie de naylon si se lasa la frigider.Eu l-am folosit imediat si am inceput sa modelez pentru prima data o fundita.Pentru fundita ne mai trebuie un saculet de la salam sau de la cartofi.Se spala bine saculetul apoi incepem modelarea.Se intinde o fasie din pasta de marshmallows cu sucitorul direct pe saculet ca sa-i dea forma patratelelor.Apoi taiem cu un taietor de aluaturi pe margini doua fasii de aproximativ 2 degete dintre care una mai lunga si una mai scurta.
Ambele fasii le unim capetele la mijloc apoi fasia mai mica o asezam peste fasia mai mare.
Mai intindem o alta fasie mai micuta dupa care imbracam fundita cu ea si unim capetele la spate si o strangem la mijloc.
Intindem alte doua fasiute mici le despartim la capete si punem sub fundita.
Si gata fundita.Din aceasta pasta am modelat si cativa trandafiri.

3 comentarii:

  1. MONY18:48

    VAI CAMY ESTI EXPERTA IN TOATE. TI-A IESIT SUPER FAINA FUNDITA SI TRANDAFIRII.... CE SA ZIC? SUPER SUPER FRUMOSI. IMI PLACE MULT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de compliment Mony,dar nici chiar asa de experta.Incerc sa fiu si mai experta si asta pentru ca imi place ce fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna .. Pot imbraca un tort din aceasta pasta?? Se va intari ? As vrea sa arate exact ca martipanul..

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *