12.09.2011

Tort ''Catelus''

Pentru acest tort ,,catelus'' care a fost tare mult apreciat de copii,am folosit salam de biscuiti ca blat si imbracat cu crema din ciocolata alba si frisca.A fost absolut delicios!
Asadar blatul a fost facut din salam de biscuiti pe care reteta o puteti gasi aici.
Pentru imbracarea catelului am topit 300 gr ciocolata alba(primola) in 500 ml frisca lichida(hulala) apoi am lasat-o la frigider peste noapte sau la congelator pentru 1 ora.Am batut crema cu mixerul pana a devenit tare.Din salam de biscuiti am modelat forma unui catelus.
Apoi l-am imbracat intr-un strat subtire de frisca simpla.
Cu ajutorul unei forme am realizat blanita catelului pe care am inceput-o de la baza spre varf pana am terminat tot catelul.
Iar aici o sectiune cu felia de tort.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Woooww, foarte reusit, arata superb! Felicitari! Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nely!!! La fel iti doresc si eu o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat tortisor! Te apreciez cu nota maxima :) Esti minunata si Domnul te-a inzestrat cu un talent frumos(care nu yl are fiecare).
    Sa ai un weekend minunat alaturi de sot si de copilashii tai frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare mult Liuba,esti foarte draguta!!!
    Asemenea iti doresc si eu un wekend cat mai placut alaturi de cei dragi ai tai!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim20:00

    Uau!!! Inainte credeam ca numai cofetariile pot face asa ceva. E superb.
    cu mult drag si multa uimire Tea

    RăspundețiȘtergere
  6. Tea ma bucur ca iti place!Pup!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *