14.07.2017

Prajitura intoarsa cu mere si crema
Este o prajitura delicioasa,racoroasa numai buna pentru o zi calduroasa.

Avem nevoie de:
- 10-15 mere
- zahar brun
- jumatati de nuca
- scortisoara
- 7 oua
- 7 linguri zahar
- 6 linguri faina
- 3 linguri nuca macinata
- 1 fiola esenta vanilie
- coaja rasa de la o lamaie
-3 linguri ulei
- 1 plic budinca vanilie sau crema de vanilie
- 200 ml frisca lichida
Pentru inceput taiem merele in jumatate le curatam de seminte si le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.In mijlocul fiecarui mar se pune cate o lingurita de zahar brun si cate o jumatate de nuca dupa care le introducem la cuptorul incins la 180 C pentru 10-15 minute.
Intre timp pregatim un blat din 7 oua.Albusurile le batem cu zahar pana devine o spuma tare si lucioasa.Galbenusurile le amestecam cu ulei,coaja de lamaie si esenta de vanilie apoi le introducem in albusuri.Amestecam cu grija apoi punem faina si nuca amestecand cu si mai mare grija.Turnam compozitia in tava cu mere.
Dam tava la cuptor pentru inca 40-45 minute sau pana cand blatul este copt(testul cu scobitoarea)Dupa coacere scoatem prajitura din tava si o intoarcem.O lasam sa se raceasca complet.
Pregatim crema de vanilie sau budinca de vanilie dupa instructiunile de pe plic.Eu am facut budinca de vanilie apoi am racit-o si am amestecat-o cu frisca batuta.Aceasta crema am pus-o peste prajitura.Deasupra am presarat nuca maruntita.
Pofta buna!

2 comentarii:


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *