07.10.2014

Tarta cu pui,zuchinni si ciuperci


Cand vine vorba de: ce sa facem de mancare,  intotdeauna preferam sa fie ceva rapid si delicios.Iata ca la aceast fel de mancare se cuprind amandoua si rapida si delicioasa.


Avem nevoie de:
- 1 aluat foietaj
- 1 piept de pui
- 1 dovlecel 
- 4 ciuperci proaspete sau conservate
- 1 ceapa
- 2 catei de usturoi
- 200 gr branza de vaci
- 1 lingurita susan
- 2 oua
- sare,piper
Pieptul de pui il punem la fiert cu apa si sare.Curatam dovlecelul (eu l-am lasat cu coaja) apoi se rade pe razatoarea mare si se stoarce.Ceapa o taiem marunt apoi o calim impreuna cu usturoiul pana se inmoaie.Se pun ciupercile taiate si dovlecelul.Le lasam pana scade toata zeama.
Cand pieptul de pui e fiert,carnea o toacam marunt.Legumele le amestecam cu pieptul de pui si branza de vaci.
Un galbenus il pastram, iar celelate se bat, dupa care se introduc in compozitia de legume.Se condimenteaza cu sare si piper si se amesteca.
Ungem cu ulei o forma rotunda sau patrata din ceramica intindem aluatul pe toata suprafata apoi turnam compozitia de legume.Taiem in fasii subtiri aluatul ramas si asezam grilaje deasupra tartei.Ungem fisiile de aluat cu galbenusul pe care l-am amestecat cu putin lapte.Presaram seminte de susan apoi o dam la cuptor la foc mediu pentru 35-40 minute.
Se lasa sa se racoreasca putin apoi se poate servi alaturi de salata sau muraturi de iarna.
Este o tarta absolut delicioasa.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Mmm vin la masa! O tarta delicioasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cand ma uit la minunatele fotografii nu pot sa cred ca se poate asa ceva, mereu nu mi-a placut sa gatesc si chiar imi e frica ca nu o sa imi placa sa fac asta si cand o sa am copii. Tu ma inspiri draga mea. Va pup pe toti!!!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *