09.04.2013

Lipii pentru Shaorma







Cu cateva zile in urma am dat peste o reteta de lipii care mi s-a spus ca este grozav de buna pentru Shaorma si bineinteles ca am zis ca o voi incerca.M-am hotarat sa le fac o surpriza prichindeilor mei cu cate o shaorma,insa de aceasta data am incercat o alta reteta pentru lipii.Acestea sunt mult mai gustoase si mai aspectoase decat celelalte lipii.

Avem nevoie de:
- 500 gr faina
- 2-3 linguri untura
- 1/2 lingurita sare
- lapte cat cuprinde
- 1 lingurita bicarbonat de sodiu
Intr-un vas inalt amestecam faina,sarea,bicarbonatul,untura iar laptele il turnam treptat.
Amestecam pana obtinem un aluat elastic si nelipicios.
Il lasam acoperit 30 minute la frigider apoi taiem bucati cu greutatea de 100 gr fiecare si o intindem cu sucitorul pe masa de lucru.
Incingem o tigaie de teflon punem lipia (in forma cat mai rotunda) in tigaie si o coacem pe ambele parti.
Dupa coacere lipiile le asezam pe o farfurie intinsa si le acoperim cu folie.Se pot folosi simple,pentru shaorma sau diferite garnituri.

Un comentariu:


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *