24.10.2011

Oua in cuib

Aceasta salata care este mai mult o dieta de primavara desi merge foarte bine sa o pregatesti si in anotimpul rece,am pregatit-o acum cateva saptamani dar abia acum am reusit sa o postez.Este o salata delicioasa si in primul rand foarte sanatoasa.
 

Avem nevoie de:

- salata verde 
- morcovi razuiti
- rosii cherry
- felii de mere
- bulgari de mozarella
- masline negre/verzi
- o lingura de iaurt+o lingura de maioneza light
- 1 ceapa verde
- oua de prepelita

Am asezonat salata cu:

- 1 lingura ulei de masline
- zeama de lamaie
- putina sare

Asezam pe un platou sau pe o farfurie salata verde bine spalata,stropita cu ulei de masline,zeama de lamaie si putina sare.
Peste salata asezam morcovul razuit,ceapa taiata rondele,iar peste morcov punem din loc in loc jumatati de rosioare cherry,felii de mere si bulgari de mozarella.
Pe marginea cepei asezam masline negre sau verzi iar in mijloc punem o lingura de maioneza light amestecat cu o lingura de iaurt.Deasupra asezam ouale de prepelita pe care le-am fiert 5 minute.
Ornam cu frunze de patrunjel.Aici in poza de mai jos am asezat  pe margini  chiftelute de piure cu salata picanta.
 Iar aici un platou ornat altfel.
Pofta buna!

Un comentariu:

  1. wowwwwwwwwwwww I love it! O sa incerc cit de curind posibil! Esti minunata!!!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *