26.07.2011

Crackers cu mac






Acesti biscuiti ''aperitiv'' sunt asemanatori cu Tuc Crackers.O reteta foarte simpla si foarte crocanti.Reteta am vazut-o pe blogul Laurei A. si bineinteles ca am pus-o in practita.(Multumesc Laura)Merita sa-i incercati si voi.
Avem nevoie de:
- 250 gr faina
- 120 ml apa
- 30 ml ulei de masline
- 8 gr sare
- 1 lingurita zahar 
- 1 lingurita drojdie uscata
- mac,susan,sare(optional)
Aluatul l-am facut la robotul de bucatarie.Se pune faina in bol sau intr-un castron apoi adaugam drojdia,sarea si zaharul.Peste faina punem si ingredientele lichide adica:uleiul si apa.Framantam pana obtinem un aluat elastic.Il lasam apoi la crescut pentru 30 minute.
 Dupa ce atrecut timpul de dospire impartim aluatul in doua.Prima bucata o intindem cu sucitorul pe masa de lucru si apoi facem forma biscuitelui cu rotita de taiat aluaturi.Intepam cu o furculita aluatul pentru a nu se umfla dupa care presaram ori susan ori mac ori sare,ce va place mai mult.Eu in prima bucata am presarat mac deasupra apoi in al doilea,am introdus macul in aluat iar deasupra am presarat sare.
Primul alaut cu mac deasupra
 Al doilea cu mac in aluat.Puteti sa puneti diverse arome sau ierburi.
Dam tava la cuptorul preincalzit (170) pentru 20 minute.Trebuiesc verificati,aveti grija sa nu uitati de ei,altfel se vor arde.Sunt gata in maxim 15-20 minute.
Sunt foarte crocanti si nu se inmoaie deloc.

Un comentariu:

  1. Arata super! imi plac foarte mult daca zici ca raman crocanti! Am si notat reteta. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *